tiistai 25. syyskuuta 2012

I know we only met but let's pretend it's love

Teen tälläsen lyhyen kahen päivän postauksen, johon ei nyt hirveesti sisälly kuvia.

Eilen olin päivän tauon jälkee tallilla, ajettii Penin kans Inkku ja oli taas vaihteeks hauskaa :-D
Sain sitte kuulla et pojalleni etitää ostajaa, mutta vaikka se lähtiski, mä en lopeta vaik kuinka toivoisitte (;

Tänää harjoteltii kunnol pilkkujen nussintaa äikäntunnil, joten osaan nyt varmaa hyvin pilkututtaa blogiani ;;)
Tallille en menny (laiska läski ku olen), vaan kun toho hissan kokeesee pitää lukea.. Huome sit !

Tykkään tosi paljon mun uudest naurust !! Et hohohoi vaa kaikille :---D




7 kommenttia:

  1. voi hitsit ku et lopeta vaik se lähtis :( ;--------) ja se on huhuhuuiii xdddddd huhhuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä ainaki aattelin lopettaa ja tehä itsarin (;; HOHOII xd vittu tykkään siitä <3

      Poista
    2. sitä mä vähä aattelinki :) mäki jos ei olla julkisel paikal = koulus :DDDDD

      Poista
    3. pitäs rajottaa tietyis tilanteis :---D

      Poista
  2. kuka on sanonu et toivoo et lähet...

    VastaaPoista