perjantai 31. elokuuta 2012

BLACK SHEEP

VIIKONLOPPU  Kamala ku tää aika on lentäny, jos kunnol meittii, mitä perkulea, oon oikeesti kasil ja kesä on jo ohi ;o Huomen eka pvä syyskuuta, koht alkaa jo päivät pimenee..

Muttahh, menin tänää tallille ja kappas, heti ku astuin tallii Reijo oli jo pyytämäs mua mukaansa ajaa Onnii ! Ei siinä muuta ku hain sen tarhasta, valjaat selkää ja menoks (; Hyvin meni enkä peruuttamises osunu sentää seinää ! :--D

Minttu tuli myöhemmin ja pääs ajaa Inkkuu, säädin ja kuvailin laitsal sil aikaa.

kuvien laatu on nyt mitä on, en jaksanu panostaa





Sain Hanin turvalt turpaa ku se tuli hieroo itteään muhun, muutenki punki päälle heti ku vaihto paikkaa :-D noh, sellai pvä tänää, huome melkein kaikki tallille (: (?)


Täs tallin ohel oon unohtanu kokonaa mun toisetki kaverit, vois vaikka ensviikolla löytää aikaa Tarjalle ? (: nyt katottuna, olisin torstain vapaa, pitää sit puhuu Tarjuskan kaa, kattoo mitä keksitää !

todella pimeä koira

henkisesti läski mutta komea

9 kommenttia:

  1. "Kuvinen laatu on nyt mitä on" kyl mullekki kelpais tollai kamera :D

    VastaaPoista
  2. Mulle käy iha mikä pvä ;)
    Tarja :D

    VastaaPoista
  3. toho vikaa kuvaa viitaten ni läski ainaki ! :D eikä pelkästää henkisesti (;

    VastaaPoista