perjantai 24. elokuuta 2012

You are my sunshine ♥

(Lomakuvat edelleenkin vielä kameralla, huomenna viimeistään koneella)

Koulussa piti tänää pärjätä ilman Penii, se ku onneksee sairastu ja sai nukkuu pitkää :-P Mä taas raadin matikan tunnil etten sais Sipiläiselt isoo kasaa läksyi ja tuliki vaa moniste läksyks (;

Päästiin jo ennen yhtä, söin kotona ja pakkasin eväät, sitten tallille.
Tallilla ehdin pariin karsinaan tuoda purut, kunnes Reijo tuli kysyy mua mukaansa ajaa Tiuhtia (: Olin sillai jes tottakai, ja mentii pelkästää tiellä. Paluumatka oli mun käsissä ja kai se nyt hyvin meni ku Reijoki sano et kohta pääsen ajaa Jennin kaa kahestaa :---D


Miks mulla ei oo noin pitkii ripsii ):


Minttu pääs ajaa Hania ja Hani ei nyt ole mahdollisimman paras ajohevonen sille kuka ajaa ekaa kertaa, mäki sain Hanin ekalla kerralla :D Säikkyvä hevonen, mut oon tykänny eniten sil ajamisest (;
Oon siis päässy nyt ajaa Hania, Inkkua, Tiuhtia ja Onnia.


Eko Imelda "Inkku"

Eko Joyfull "Onni"

Eko Gillroy "Killi"

(:



Mikä toi viiva tos kuvas on, murr.. o:


Tassut katos



Ihmetyttää vaa et miten ihmeessä oon saanukki Jullen hoitsuks ? En voi vielkää uskoo et se on vihdoinki mun, enkä ole näil näkymil luopumas siitä ikinä (; Vaikka on siinäkin vikansa, eiköhä neki voida hoitaa poies alta. Ah, ku ootan sitä päivää et voin laittaa sille kärryt perää ja lähtee ajaa

4 kommenttia: