lauantai 20. lokakuuta 2012

Education, Producation !

en ymmärrä mikä on ongelmana ku ei voinu siirtyy :-D
HITLER

Eilinen koulupäivä meni aika nopeesti, vikalta tunniltaki pääsin jo 20 vail 2 ! Jäin silti venailee Peniä :-D
Mut ahah, syysloma !
Lähdettii siinä kolmen maissa tallille ja käytii ajamassa Onni, joka ei sitte tainu ihan tykätä mun hoilaamisesta ):
Sen jälkee hoidin Jullen ja se oli yllättävän kärsivällinen pitkästä aikaa ! (:
Tänää oltais taas lähössä tallille (missä taitaa mennä mun koko loma), ja jos vaikka pääsis nyt juomaa ne piilot pois sieltä :D

Ihanaa lomaa kaikille joilla se alkoi

3 kommenttia:

  1. ollaa Onnin kaa ainaki jostain samaa mieltä :) vauva on söpö ♥ ja ah es ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl mä ny olin parempi ku JB :-D VIHDOIN es ! ♥

      Poista
    2. HEI MÄ KEKSIN MIKÄ TOI VALOPILKKU ON !! :DDD se on tost aurauskepist :p

      Poista