keskiviikko 24. lokakuuta 2012

What would you wish for if you had one chance ?

Tiistai:
Keskiviikko: 
 Cubus 19,95 e
 H&M 12,95 e
H&M   2,95e           1e            4,95e
H&M 7e
 Halonen 89,90 e

Eilen tuli siis oltua Tarjan isän synttäreillä ja olihan siel aika mielenkiintoista ! Musta yritettiin tehä lanittaja tai ainakin friikki tappopeleihin, mut ei mua siihen oo luotu :--D Sitä rataa meni koko ilta, en millää malta oottaa et pääsis niitten kaa lauantaina Serenaan !

Tänää lähettii äitin kaa 12 aikaa pyöräilee Karismaa ettimään mulle uutta takkia talveks. Sellanen löytyki aika nopsasti Halosesta, hintaki oli ok ku äiti suostu ostaa (; Tuli hankittua myös pitkästä aikaa kynslakkoja vaik niissä jouduinki käyttämään omaa rahaa
Ostettiin mulle kans uus huivi, paita ja kivat farkutki !
Aika jees reissu, hermot kyl oli mennä liianki monta kertaa erimielisyyksiin :-D

Huomenna ois suuntana talli ja jos pysytään suunnitelmissa, sinne olis tulossa yks vieras käymää (;

17 kommenttia:

  1. Kiva blogi!:)

    Käy toki katsomassa mun jos kiinnostais?:) www.timetolivein.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hauskaa oli :D
    Sitt se kakku oli hieno ja niin ..:D
    T.Tarjaa
    ps. ei jasa kirjautuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja toi eka kuva aika cool sekä toi kristian ♥

      Poista
    2. Sun kynnet on kauniit :)

      Poista
    3. ömm... ku me mennää lauantaina serenaan niin, käyää kaikis liukumäeissä, jookos? Ja ainaski mennää se virta kokonaan, eikä sillee siin yhes vaihees mennä poies ja takas.. u know what i mean?!

      Ja ja mikä päivä mun kaa?

      Poista
    4. yritetään ! :-D ja kattoo ny, en tiiä viel (;

      Poista
    5. Voihh... jännittää se serena, vaikk ollaan oltu jo tooosiii monta kertaa xD

      Poista
  3. kuka vieras?:Ot.poika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikse tullukkaa? :D
      muute mä näin sut ja vilkutin mutta sä et huomannu tai mtn
      t. Tarja

      Poista
    2. ai kenet näit t.poika:O

      Poista
    3. mä en huomannu sua tarja ! :-D

      Poista
    4. Kati vastaa puhelimee :)

      Poista
  4. Katin ja Jennin
    t.Tarja

    VastaaPoista