lauantai 17. marraskuuta 2012

askel, askel, hyppy, askel, askel, hyppy

Tostai by puhelimeni:
Perjantai:
 :-DD

Mulla on tässä vähän aikaa ennenku vieraat tulee ja häippäsen itse tallille, ni ajattelin nopsaa postata.

Siinä olin pitkästä aikaa kunnon kuvapläjäys torstaista + eilisestä, elikkäs to mulla oli suunnitelmissa jäädä himaa,
mut päätettiin Penin lähtee viien aikaa pyöräilee tallille.
Hoidettiin Hanin jalat ja sen jälkee löysin itteni jo Pepin selästä :-D Se oli sitten neljäs kerta elämässäni
ku istuin hevosen selässä ja en oikee tiiä mikä siinä on niin pelottavaa, mut raviurheilu kieltämättä enemmän mun juttu :-D

Perjantai alkoi koulussa enkun koetta tekien
ja illalla lähin pojan kaa tallille. Minttu oli siivonnu jo karsinat, joten tuotiin purut ja Seppo jako heinät.
Myöhemmin hoidin Hanin ja sen jalat + kävin taluttelemassa sitä vähän ulkona.
Opetin pojalle ennenku lähettiin tanssia, jotta se päräjäis paremmin ensviikon lauantaina (:

Nyt oon lähössä kohta tallille ja toivon et kerkiin häippäsee ennen vieraiden tuloo (iskän kavereita, jotka jää viikonlopuks -.-)
Heipsun !

1 kommentti: