perjantai 30. marraskuuta 2012

lähdetään kauas pois sinne missä on lämmin

Muun uus ihana puhelin, Lumia 800

Hellurei !
Otin eilen itteäni niskasta kiinni ja poistelin koko illan picasasta kuvia.
Kai se nyt jotenkin auttoi, sain vihdoinki ladattua tänne kuvia !

Yritän muistella mitä oon oikein viikon aika tehny,
sunnuntaina käytiin ostamassa mulle uus puhelin
nimppareiden kunniaks ja ma + ti tais mennä kotona ? Ei oo kyl pienintäkään muistikuvaa :-D

mut keskiviikko on sitäkin paremmin mielessä !
Iltäpäivä meni nopeesti koulussa ja päästiikin kotiin jo ennen kahta lvn jälkee.
Siitä sitten lähettiin Penin kaa tallille, missä pienen
'äksidentin' takia mulla on nyt käsi + polvi murusina ):

Eilen käytii iskän kaa Gigantissa tarkistamassa
mun puhelimen pari juttua
ja sen jälkee käytii vielä Prismassa ostamassa mulle uudet tallikengät (edellisistä lähti pohja irti :--D)

Tänää on ollu koulus aika mielenkiintoista, ruotsissa meillä oli sijainen,
liikka jäi adventtihartauksen takia välistä ja viimeisenä meil oli sitten pitkäst aikaa fykeä.
Mulle ei vaa aukee ne asiat vaikka olis monta syytä tsempata tuon tulevan numeron eteen.
mut nopsaa seki tunti meni ja pääs lähtee himaan
(on muuten vihdoin satanu lunta !! )

Huomenna olis jo klo 11 lähtö tallille ja aikaa + intoa riittää huomenna uutta postausta (:
Hyvät viikonloput kaikille !

7 kommenttia:

  1. voiks lähettää ne peppi kuvat ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainii, juu voin ja lähetin sulle sen bannerin sinne säpöö jos et huomannu (;

      Poista
  2. muuten mua häiritsee ku sul ei oo niit toimintonappei laita ne XDD

    VastaaPoista
  3. hei toi joku flash juttu kaatuilee koko ajan ni en voi lähettää kuvii mut laitan ne huomen aamust ?(;

    VastaaPoista