maanantai 17. joulukuuta 2012

I saw the life inside your eyes

Aika monet on varmaa huomannu ettei musta ole kuulunut mitään pitkään aikaan, yli kahteen viikkoon ! Syynä yksinkertaisesti vaa se, että laiskuus ja innottomuus on piinannu mua näin joulun alla :---p

Oon nyt kummiski yrittäny alkaa postailla, multa löytyy jopa kuvia mitä tänne viitsis julkaista :-D (kaveripostauksen taidan tehdä joulun jälkeen).

Mut kertaillaan mun kuluneita päiviä, oon ollu tallilla, käyny kattoo uusimman Bondin
, nukkunu, hankkinu vaivalla (melkein)kaikille joululahjat ja kuollu tylsyyteen koulussa.
Ootan joulua jostain syystä tänä vuonna ihan sairaasti ja eihän siihen ole enää ku viikko

Tän viikon suunnitelmat ei oo kummoisempia, to pitäis mennä sedän&serkun synttäreille, pe joulujuhla ja la tokarit&talli.

Ei mulla muuta tält erää, ihanaa joulunodotusta kaikille !!


DSC_4852DSC_4940CSC_4892
0172
tuli ostettua poksuttimelle riimu(:
DSC_4951DSC_4956DSC_4957DSC_4962DSC_4972

4 kommenttia:

  1. hahaa nial kynä xdd mut hei toi riimu sopii hanile ihan sika hyvi ! (:

    VastaaPoista
  2. mina tula lauantaina teita kanssa talile

    t.poika

    VastaaPoista