lauantai 29. joulukuuta 2012

you're all I want under my christmas tree

Heipparallaa,
joudun näköjään taas pyytelemään anteeks mun hiljaisuutta, tällä kertaa syynä vaa se, et kiire + kuuluisa laiskuus :--D

Muttas aloitellaan sillä, et oon vihdoin täl ihanalla joululomalla viime perjantaina oli siis joulujuhla, joka oli paljon odotettua parempi ! sai ainakin nauraa vedet silmis :-D
La haettiin tokarit ja olin onnistunu nostamaan pari numeroa, joten oon tyytyväinen vaikka aina sielt löytyy jotain paranneltavaa (; Sen jälkee lähettii Penin kaa tallille ja sunnuntai meni kotona pipareita tehdessä
Maanantai nyt meniki perheen kaa, käytii hautausmaalla, avattiin lahjat ja syötiin. Lahjojaki tuli enemmän ku osasin odottaa !


Talleilusta väsään postauksen myöhemmin, koska muute kuolisitte kuvien määrään :-D

DSC_5279DSC_5359
DSC_5355
DSC_5360DSC_5366DSC_5367
ja loppuun vielä vähän kuvia mun lahjoista:
DSC_5372
1. Tossut:
Oon tarvinnu tällaisii jo pitkään, vanhat oli jo kulunu loppuun ja nää onki ihanan pörröiset ja lämpöset (:
DSC_5386
2. Iso, ihana pehmolelu:
Ah, oon näköjää vieläki sen verran lapsellinen et rakastan tällässii karvamöykkyjä
DSC_5391
3. Kiss:in ohutkärkisiä lakkoja
Mun unelma jo pitkään, pääsen vihdoin tekee jotain siistiä mun kynsille :3 !
DSC_5396
4. Kimalteleva lakka
Edellinen pääsikin jo loppumaan ja tää onki hieno loppusilaus lakatulle kynnelle.
DSC_5403
5. Hius- ja ihotuote:
Schwarzkopfin hiusten selvityssuihke ja Lorealin ihon puhdistusaine. Taas kerran mitä mä oikeesti tarviin + molemmat toimii yllättävän hyvin !(;
DSC_5415
6. Timanttinen kaulakoru:
Rakastuin
DSC_5419
7. Kirja:
Oon ilonen et sain tän, nimittäin en oo lukenu mitään pitkään aikaan ja nyt ku oon lomalla, mulla ois vihdoinki aikaa.
Ja kirjojahan ei voi koskaan olla liikaa ? (:

Hyvää jouluu mun on varmaa myöhäistä toivottaa, mut toivottavasti kaikki vietti ainakin ihanan joulun !! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti