keskiviikko 30. tammikuuta 2013

cause I'm only a crack in this castle of glass


Mulla olis tässä vihdoinki aikaa omille jutuille, joten päätin tulla tänne päivittelee.
Tää viikko on jo puolesvälis ja mulla on sellai fiilis et nyt ois tiistai ? Johtunee varmaa siitä et koulu jäi maanantain välii :--D

Kävin pari päivää sitte kampaajal ja värjäsin mun hiukset, joihin en oo vielkää tottunu ! Ajatuksena oli sekottaa mun oikeeta väriä + mikä mulla oli ja tuli tällänen. Mikä toi väri nyt ikinä onkaan :-D


Mä oon vähän stressanu noita tulevia ja menneitä kokeita, mut onneks suurin osa niistä on nyt jo ohi, ja voin keskittyy tohon tulevaan fyken kokeeseen mihin mun kantsis oikeesti lukea.

Jos mä tota numeroa haluan nostaa ni ei täs muu auta ku kirja käteen :-D vaik kuinka inhottavalta se kuulostaiski..

Multa on muuten kyselty et milloin teen sen kaveripostauksen ja se ilmestyy vasta kesällä parista syystä, joten teen tähän väliin jonkun toisen erikoispostauksen, kuhan löyän siihen sopivasti aikaa.
Mut ei mulla tän kummenpaa ollu, taidan mennä vähän lueskelee tohon ruottin kokeeseen, heij (:
DSC_7041DSC_6911DSC_6953DSC_7010DSC_707069

8 kommenttia: