perjantai 4. tammikuuta 2013

"Ja ne ketkä ei laukkaa, menee tonne polulle !!"

Must tuntuu ettei mulla riitä aika mihinkää. Ei postaamiseen, ei löhöilyyn, ei talleiluun, ei ees nukkumiseen. Mut sitku miettii, mitä mä sitten teen, emmä osaa vastata. Oon kaikki päivät kamalan väsyny vaikka ei sitä ulospäin näkyiskään.
Säädin ton uuen ulkanki kaa vähän aikaa sitte koko päivän ja kummiski siit tuli toisenlainen ku halusin. Kattoo milloin jaksan taas muokata jtn. MUt saa kertoilla mielipiteitä ! (:

Eilen mä vihdoin pääsin tallille ( kuumetta ollu melkein koko loman ajan ), ajettiin Peninkaa Onni ja siinä samalla nähtii ihania vanhoja tuttuja + tietenki mörkölätäköitä  (;
Käytii sisällä syömässä ( valmisateriat on syvältä ! ), poika tuli, jonka jälkeen otettiinki hepat sisälle ja käytii kattomassa ku poika meni Pepil + Killil. Missasin kuullema hienon tippumisen :--D

Tänää heräsin taas 11 ja heti 2 jälkeen lähettiinki jo lääkäriin, koska kuume Mulla ei siis ollu mitää hajua mikä mulla on, ja lääkäriki sano et kysees on varmaa joku normi virustauti. Ok :-D Mutta verikokeetha oli silti pakko ottaa ( neulakammo D: ) ja sitten kotiapäin.. Nyt vrm istuskelen vaa koneel ja kattoo sit mitä huomen.
Heipat ! ( pahoittelen köyhää kuvasaldoa )

onni
DSC_5885DSC_5898DSC_6069DSC_565857DSC_5940DSC_5951DSC_5955

7 kommenttia: