perjantai 22. helmikuuta 2013

Repare que eu fiz pra você uma canção de amor


Huomaan aloittavani taas tän tekstin pahoittelulla etten oo postaillu yli viikkoon 3:
Mulla on onneks nyt pitkästä aikaa riittävästi aikaa postata, joten pakotin itteni raahautumaan nyt koneelle. Kuvat on aika hevospainotteisia, koska oon vihdoinkin saanu jonkunlaisen innon taas käydä tallilla. Saatiin tietää viimeks ku käytiin, että Otto oli kuollu.. en oo oikeastaan vieläkään tajunnu et sitä ei oo enää olemas
):

Käytiin keskiviikkona Peninkaa Raxissa
ja myöhemmin elokuvis kattomassa Räyhä-Ralf ! Toi leffa oli yllättävän hyvä, suosittelen haha :-D

Tänään oli uskomattoman helppo koulupvä, ekaks oli Nou Hätä-tilaisuus, josta jouduin lähtee puolen tunnin kuluttua terkkatarkastukseen ja sen jälkeen Hasa tuli ilmottaa ettei vikaa tuntia oliskaa
jäin kummiski venaa koululle ku Peni kävi tekee rästikokeen ja siitä lähettiin kotii.
ah ihanaa, mulla alko hiihtoloma
mä oon ollu niin väsyny, nyt pääsen vihdoinki nukkuu nää kamalat univelat pois !
Lähdetään muuten tiistaina Peninkaa issikkavaellukselle, pelottaa jo nyt ihan älyttömästi :-D

Ihanaa hiihtolomaa kaikille kellä se nyt on ja voimii niille kellä se loppu

DSC_7816DSC_7870DSC_7795DSC_7826DSC_7859DSC_7855DSC_7866

4 kommenttia:

  1. millo voit olla?

    ps. sry jos toistuu kone lagii

    t. ano.. niiku anonyymi tai sitten ...

    serkku

    VastaaPoista
  2. Söpöjä kuvia noista hevosista :)

    www.trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista