keskiviikko 13. helmikuuta 2013

The clock ticks life away, it’s so unreal

Apua, pahoittelen tästä mun kuoleman pitkästä hiljaisuudesta, mulla on vaa ollu niin paljon tekemistä + kokeita ):
Yritän nyt palautua taas aktiiviseen kirjoitteluun :--D !
Mä oon ollu kamalan väsynyt koko ajan, koska en osaa millään mennä aikaisin nukkumaan, jonka takia aamulla jaksan juuri ja juuri avata silmät.


Tallilla on tultu käytyä vain pari kertaa (saamatta mitään järkevää aikaan), mutta tehtiin kanelihaaste huonoin tuloksin :D pystyin nielemään vain puolet lusikasta.

Viimepäivät on menny pojan luona ollessa, naurettiin, nolattiin itemme väärinkäsitysten avulla, kateltiin leffoja ja jopa innostuttiin leipomaan ! Värjäsin myös (ihan onnistuneesti ?) pojan hiuksetki :D


Tänää sain pois alta mantsan kokeen, joka oli yllättävän vaikea (ois voinu lukee enemmän ku pari päivää). Koulun jälkee lähin bussilla Karismaan kattelee vaatteita ja muita pieniä juttuja. Mun rahat pitäis pistää kunnon kassakaappiin, etten pääsis niihin käsiks, oikeesti. Mut ostin sitten pitkään haluamani mustat farkut


Huomenna on sitten taas se päivä vuodest, minkä tahtoisin viettää aina kotona :D penkkarit !
Pelkään nimittäin vieläkin joulupukkiakin, ja abit on vielä kauheempia xd kai mun pitää vaa jollain tavalla selvitä, sulkeudun vaikka joka välkäksi vessaan !
(kaikki kuvat on kuvatta mun vanhalla kameralla, joten laatu on 10+)


Lähden tästä tekemään läksyjä,
heij
P1080008DSC_7340DSC_7380DSC_7378DSC_7392DSC_7382DSC_7386DSC_7404DSC_7395
tälläst tarttu mukaan kaupasta:DSC_7423
oon jääny kasvonaamioihin koukkuun   95 snt kpl
DSC_7430
huulikiilto   1,95 e
DSC_7433
rannekoru  2,25 e
vyö   4,95 e 
DSC_7445DSC_7449
paita 9,95 e
DSC_7475
farkut 19,90 e

8 kommenttia:

  1. Sönkköremix - kyllä me osataan suomea

    -minä

    VastaaPoista
  2. Oi noi kasvonaamiot näyttää hyviltä! Vois itsekin ostaa jos jaksaisi.. :) Kiva blogi sulla :)

    www.trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa ostaa ja varsinkin ku ei noi paljoa maksa ! <3 ja kiitos (-:

      Poista
  3. Minkä merkkinen se sun vanha kamera oli?

    VastaaPoista