keskiviikko 27. helmikuuta 2013

issikkavaellus !

Mä en ees tiiä miten aloittaisin tän postauksen ! :-D Oon vieläki ihan fiiliksissä eilisestä ♥

Peni oli vihjannu mulle jo aikoja sitten tästä vaelluksesta ja mua tietenki pelotti ajatus itestäni hevosen selässä, mut kappas vaa, huomasinki jo seisovani pienen mörrimöykyn vieressä ♥
Sain siis itelleni Njordin ja en oo ikinä nähny yhtä sulosta pientä ponia :-D Pääsin kans ekan kerran elämässäni LAUKKAAMAAN mikä oli maailman paras tunne ♥
Norttia piti kyllä joka ikinen kerta kannustaa eteenpäin, minkä takia eka laukkamatka jäi multa väliin :-D Hauskaa kyllä oli ja haluan ehdottomasti mennä joku päivä uudestaan !

Tänää oon vaa kotona ja yritän rentoutuu, en saanu nukutuks viimeyönä ku vaa vaivaiset pari tuntia.. muutenki kamalan väsyny olo koko ajan.
Huomenna lähen Tarjankaa kaupungille metsästää uusia vaatteita ja lauantaina mulla on eka rippitapaaminen. Saa nähä ketkä kaikki on samalla leirillä ! :-D

issikkavaellusWP_000731WP_000730issikkavaelluss

11 kommenttia: