lauantai 2. maaliskuuta 2013

don't stress,don't cry,we don't need no wings to fly

Heij kaikille ♥

Kerron nopeesti mun kuulumiset tältä viikolta, koska ruvetaan kattelee kohta leffaa porukoitten kaa.
Torstaina olin siis pitkästä aikaa taas shoppailemassa Tarjankaa ja mukaan tarttu kolme paitaa + koru, niistä ehkä kuvaa myöhemmin. Muisteltiin viime kesää ja rupees oikeesti ärsyttää toi talvi. Kesä, mikä kestää ? ♥

Perjantai meni pojankaa talleilessa, ajettiin onnistuneesti Hani eikä oltu edes ojassa :--D Inkku ensviikolla koelähdössä, sitä odotellessa !
Tänää mulla oli eka rippitapaaminen ja se meni yllättävän hyvin :-D ei ollu yhtään niin paha ku olin kuvitellu, oikeastaan meijän ryhmä on ihan kiva !

Mulla ei oo mitää fiksuja kuvia ja oon muutenki halunnu tehä tälläsen "before I die"-postauksen, vaikka oon jo tälläsen kerran tehny (; oli ihan kamalaa valita näitä kuvia, oisin halunnu ottaa ne kaikki, mut tyydytään nyt näihin !

ihanaa viikonloppuu kaikille ♥


Before I die I want to ...
colllllagecolllagecollllagecolagecollageCollageeCOLLAGEeeeee

6 kommenttia:

  1. "TÄÄ RIISTÄYTYY HALLINNASTA"
    ...
    "ai mitä siellä tapahtuu"
    :DDDDD
    t.minä

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi :) mun mielestä Louis on ihanin 1d:eestä ;)
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. simple plan on ihana! ja samoin josh:)

    VastaaPoista